Notícies
19 de gener del 2017
Neix la modalitat virtual del programa Voluntariat per la Llengua
L’objectiu és ampliar l’accés a les persones que volen participar-hi, però no poden trobar-se presencialment
La Direcció General de Política Lingüística (DGPL) del departament de Cultura i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) han posat en marxa el Voluntariat per la Llengua (VXL) virtual.

Aquesta nova modalitat del projecte té per objectiu estendre el programa a persones que, per la distància geogràfica, no poden coincidir presencialment. D’aquesta manera, el programa amplia l’oferta i es diversifiquen les vies d’interacció en català entre persones d’arreu del món.

El compromís de les parelles lingüístiques és trobar-se una hora la setmana durant almenys 10 setmanes per parlar, en català, del que vulguin en un context distès, el dia i l'hora que els vagi bé. Amb la modalitat virtual, ho podran fer des d'un ordinador o un dispositiu mòbil amb el programa de videoconferència que més els convingui.

Per participar-hi com a voluntari, per ajudar una altra persona a practicar el català, o com a aprenent, per practicar la llengua, cal ser major d'edat i inscriure's al programa http://vxl.cat/participa-hi. Cal indicar l’opció escollida entre la modalitat virtual, la presencial o ambdues.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla