Notícies
Foto: Ecologistes en Acció
25 de juny del 2025
Netegen diverses platges del territori especialment afectades per les celebracions de Sant Joan
La iniciativa està impulsada per l’Associació Aurora i Ecologistes en Acció
Aquest dijous es realitzarà una jornada de neteja a la platja del Gorg de Creixell. L’objectiu és deixar les platges lliures de residus i pirotècnia que hagin quedat a la sorra després de la revetlla de Sant Joan. I de fet, ja aquest dimecres s’ha dut a terme una acció idèntica a la platja dels Muntanyans de Torredembarra. Aquesta iniciativa s’emmarca dins el projecte Conservació i millora de les platges naturals d’aquests dos municipis. 

L’activitat, que es realitzarà de 10 del matí a 12 del migdia, l’organitza l’Associació Aurora amb la col·laboració del GETE-Ecologistes en Acció i l’Ajuntament creixellenc. 

La jornada és oberta a tota la ciutadania i gratuïta. Això sí, cal fer una inscripció prèvia tot enviant un correu electrònic a tarraco@ecologistesenaccio.cat. El punt de trobada serà el Quijote Beach i es recomana portar gorra, calçat còmode i aigua. 
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla