Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
20 de juny del 2022
Nova sessió de l'Aula Universitària de la Gent Gran d'Altafulla
Aquest dimarts s'hi oferirà una xerrada entorn de 'La recuperació de Poblet', a càrrec de Jaume Massó
Aquest dimarts dia 21 de juny a les 18h es tanca el curs de l'Aula Universitària de la Gent Gran a Altafulla. Es fa amb una nova sessió formativa que aquest cop se centra en el conjunt monumental de Poblet. Així, l'estudiós Jaume Massó serà l'encarregat d'impartir una conferència sobre 'La Recuperació de Poblet'.

La sessió tindrà lloc a l'Esplai de la Gent Gran i es pot reservar plaça per assistir-hi al número de Whatsapp 689 724 907.

L'Aula de la Gent Gran d'Altafulla, és una aula d'extensió universitària impulsada per la URV en col·laboració amb l'Ajuntament d'Altafulla nascuda de la necessitat d'oferir a la gent gran de la vila noves oportunitats en l'àmbit del coneixement i permetre la continuïtat de la formació a qualsevol edat. D'aquesta manera es posa el punt final en aquest curs que va tenir el seu tret de sortida la tardor del 2021 amb la voluntat de dinamitzar la gent gran de la vila ja sigui a través de l'activitat física, com fa anys que fa la regidoria de Gent Gran, com en l'àmbit cognitiu.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla