Notícies
29 de març del 2019
Nova visita guiada a la desembocadura del riu Gaià i a l’espai natural de Tamarit
L’activitat tindrà lloc el diumenge 31 de març a les 11h des del Club Marítim d’Altafulla
L’Hort de La Sínia d’Altafulla reprèn aquest diumenge 31 de març el cicle de visites guiades per l’espai natural de Tamarit i de la desembocadura del riu Gaià.

L’activitat s’iniciarà a les 11 del matí al Club Marítim d’Altafulla, tindrà una durada aproximada de dues hores, i finalitzarà a les instal·lacions de l’entitat, on els assistents coneixeran de primera mà el conreu d’un hort ecològic i tindran la possibilitat de degustar aliments de producció pròpia.

La visita tindrà un preu simbòlic de 2 euros, que es destinaran al Centre de Divulgació de la Tortuga. Una aportació que s’ha impulsat aquest 2019 amb la voluntat de contribuir en una millor qualitat de vida de l’espècie al nostre territori.

Per a més informació i reserves, les persones interessades en participar-hi poden posar-se en contacte amb l’organització a través del telèfon 655 48 61 15, o del correu electrònic joan@hortdelasinia.com.

Abans, el dissabte d’11 a 12 del matí, l’entitat oferirà el taller 'Tastets de Natura: La Bioconstrucció' al Biospa Essència.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla