Notícies
Foto: Hort de la Sínia
26 d'agost del 2022
Nova visita guiada a la desembocadura del riu Gaià i l’Hort de la Sínia aquest diumenge
Els visitants coneixeran les activitats de l’entitat ambiental d’Altafulla i el Centre de Divulgació de les Tortugues
Com cada últim diumenge de mes, el Centre d’Educació Ambiental de l’Hort de la Sínia organitza una visita guiada per conèixer les terres de la desembocadura del riu Gaià i la seva finca agroecològica. La cita per aquest diumenge 28 d’agost començarà a les 11h, des de davant del Club Marítim Altafulla, i acabarà aproximadament a les 13h.

El responsable de l’Hort de la Sínia, el pagès i educador ambiental Joan Vives, ha explicat en declaracions a Altafulla Ràdio, que és una sortida “que agrada molt perquè les condicions del paisatge i la fauna i la flora canvien en cada estació de l’any”. Durant el recorregut, els guies expliquen com era i com és l’entorn natural, i quins projectes hi desenvolupen.

Vives també ha explicat que la desembocadura del Gaià actualment té un nivell d’aigua molt més baix i de pitjor qualitat que en altres èpoques. Això és degut al clima propi de l’estiu, accentuat per les altes temperatures i l’escassetat de pluges d’enguany”.

Més enllà de la desembocadura, els visitants també coneixeran les activitats que es duen a terme a l’espai de l’Hort de la Sínia i al Centre de Divulgació de les Tortugues. El responsable Joan Vives ha assegurat que enguany tindran l’oportunitat de veure les tortugues que neixen aquests dies, a més del centenar d’aquests animals que ja hi ha al centre.

Encara hi ha places disponibles per formar part de la visita guiada a la desembocadura del riu Gaià i a l’Hort de la Sínia. Els interessats han de fer reserva prèvia al telèfon 655 48 61 15 o a través de l’adreça de correu electrònic joan@hortdelasinia.com. El preu de col·laboració és de 2 euros.
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Joan Vives, responsable de l'Hort de la Sínia
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla