Notícies
Foto: Hort de la Sínia
22 de juliol del 2026
Nova visita guiada a la desembocadura del riu Gaià i l’Hort de la Sínia aquest diumenge
L’activitat arrencarà a les 11h des del Club Marítim d’Altafulla i s’allargarà fins a les 13h
Com sol ser habitual l’últim diumenge de cada mes, el Centre d’Educació Ambiental de l’Hort de la Sínia i l’Associació Mediambiental la Sínia organitzen novament aquest diumenge 26 de juliol una visita guiada que permet conèixer l’entorn natural de la desembocadura del riu Gaià, així com també el funcionament sostenible de l’Hort de la Sínia.

L’excursió, guiada pel responsable de l’Hort de la Sínia, Joan Vives, seguirà el seu clàssic recorregut. Amb aquest itinerari, els participants podran gaudir del paisatge de Tamarit, descobrir la fauna i la vegetació que habita la desembocadura del Gaià, recórrer la platja del Vinyet i admirar la varietat del bosc de ribera. A més, la proposta també compta amb la visita a una finca agroecològica, com és l’Hort de la Sínia.

Aquelles persones interessades a conèixer el patrimoni natural del Baix Gaià poden inscriure’s a l’activitat reservant prèviament la seva plaça al telèfon 655 48 61 15 o a través de l’adreça de correu electrònic
joan@hortdelasinia.com. El preu de col•laboració és de 3€ persona i tots els diners recaptats es destinaran al Centre de Cria de Tortuga de terra de l’entitat.
Social
Et recomanem
Diada Castellera d'Estiu
25 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Jove Sitges, Salats Súria i C. Altafulla
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla