Notícies
Foto: Rodalies Catalunya
18 d'abril del 2024
Noves afectacions en la circulació de trens que connecten el Camp de Tarragona amb Barcelona aquest cap de setmana
La meitat dels regionals de les línies R13, R14, R15, R16 i R17 deixaran de circular per la costa i ho faran per Vilafranca del Penedès
Noves afectacions en la circulació de trens que connecten el Camp de Tarragona amb Barcelona aquest cap de setmana a causa de les obres que s’han de dur a terme en la infraestructura.

La meitat dels regionals de les línies R13, R14, R15, R16 i R17 deixaran de circular per la costa i ho faran per Vilafranca del Penedès. Segons ha informat Renfe, el temps de trajecte s’incrementarà entre 40 i 50 minuts.

També hi haurà afectacions en la línia R2 Sud, que arriba fins a Sant Vicenç de Calders. Hi haurà quatre trens per sentit, amb parada a totes les estacions. Diumenge, des de l’inici del servei i fins a les 13h, la meitat dels trens acabaran i començaran el recorregut a Cunit.
Social
Et recomanem
Xerrada - taller 'Per què el porno perjudica tothom?'
29 d'abril a les 17h al gimnàs de La Portalada
Inscripcions a: ampa.roquissar@gmail.com
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla