Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
03 de setembre del 2018
Obren les inscripcions pel taller d’informàtica i el taller d’entrenament de la memòria per a la gent gran
La formació va dirigida a persones de més de 65 anys empadronades al municipi, i les subvenciona l’Ajuntament d’Altafulla
La Regidoria de Benestar Social i Gent Gran de l’Ajuntament d’Altafulla continua la programació de cursos en diferents temàtiques per a promoure l’envelliment actiu de la gent gran del municipi.

Amb l’arribada del setembre, l’àrea d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament d’Altafulla també reprèn el calendari d’activitats i ja prepara el curs d’informàtica i el taller d’entrenament de la memòria i creativitat que ha fet durant els darrers anys amb èxit d’assistència.

El curs d’informàtica té per objectiu impulsar la utilització de les tecnologies de la informació per tal d’afavorir l’autonomia personal i millorar la qualitat de vida dels participants, així com per aprendre a utilitzar les principals eines informàtiques. Aquesta nova edició es posarà en marxa el proper 27 de setembre i s’allargarà fins al desembre, tots els dijous, de 4 a 6 de la tarda, a l’Escola d’Adults de l’Era de l’Esteve.

Quan al taller d’entrenament de la memòria, seran professionals de la Creu Roja els que s’encarreguin de nou de treballar els dos hemisferis del cervell a través de la part cognitiva i la part artística. La proposta donarà el tret de sortida el proper 26 de setembre, i s’impartirà tots els dimecres, de 4 a 6 de la tarda, a l’Escola d’Adults de l’Era de l’Esteve.

Tots dos, de 22 hores de durada, van dirigits a persones de més de 65 anys empadronades al municipi, i són subvencionats per l’Ajuntament.

Per a més informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb l’Ajuntament a través del correu electrònic mriambau@altafulla.altanet.org, o del telèfon 977 65 00 08.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla