Notícies
Foto: Conselleria d'Agricultura
30 d'agost del 2024
Ordeig anuncia ajuts a la pagesia de tot Catalunya afectada per la sequera
El conseller afirma que acceleraran les obres per connectar el pantà de Margalef amb el Garrigues Sud
El conseller d'Agricultura, Òscar Ordeig, ha anunciat aquest dijous que des del Departament donaran ajuts a la pagesia de tot Catalunya que hagi estat afectada per la sequera. En una visita a Cabacés (Priorat), Ordeig ha expressat que adaptaran les subvencions "al perjudici de la sequera".

"El Govern destinarà tots els recursos disponibles per intentar que ningú hagi de plegar", ha manifestat. Així mateix, ha indicat que la setmana que ve exposaran la proposta de la convocatòria.

Paral·lelament, ha afirmat que acceleraran "al màxim" les obres per connectar el pantà de Margalef amb el regadiu del Garrigues Sud. Ordeig no ha posat data, però ha assegurat que intentaran que les obres es puguin fer en qüestió de mesos.

El titular d’Agricultura ha apuntat que buscaran que la línia de subvencions “sigui el més justa possible i arribi a qui ho necessiti”. “La treballarem amb el sector per adaptar-la a la realitat; tenim disponibilitat pressupostària per fer-ho”, ha dit.

“Estem amb els agricultors”, ha insistit. En aquest sentit, ha posat especial èmfasi amb els pagesos del Priorat, una de les zones més afectades per la manca de pluges, i que els ajuts també aniran destinats a cooperatives.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla