Notícies
Foto: Policia Local d'Altafulla
12 de març del 2018
Pas alternatiu a l’avinguda Marquès de de Tamarit d’Altafulla per un accident de trànsit sense ferits
L’incident, amb tres vehicles implicats, va tenir lloc el divendres pels volts de les 15:30h
Un accident de trànsit sense ferits amb tres vehicles implicats va obligar la Policia Local d’Altafulla a habilitar pas alternatiu a l’avinguda Marquès de Tamarit el passat divendres. L’incident va tenir lloc pels volts de dos quarts de 4 de la tarda, quan els turismes van col·lidir per un encalçament.

Els conductors dels cotxes afectats van elaborar un informe amistós, mentre que els agents locals van registrar la relació dels fets de manera interna, a disposició de les assegurances.

La incidència va causar alteracions en la circulació durant prop de mitja hora, mentre la grua retirava el tercer dels vehicles implicats, que patia una pèrdua del líquid de frens.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla