Notícies
Foto: Arxiu
10 de juny del 2021
PIMEC considera que l'eventual ampliació de l'aeroport del Prat beneficiaria als de Reus i Girona
Des de la patronal creuen que aquests dos aeroports s'han de centrar a rebre turistes europeus en els vols "punt a punt"
PIMEC considera que l'eventual ampliació de l'aeroport del Prat, que aquests dies està en debat, beneficiaria els aeroports de Reus i de Girona. El president de la patronal de les petites i mitjanes empreses, Antoni Cañete, creu que guanyarien trànsit.

Cañete considera que l'aeroport del Prat ha arribat al límit de passatgers que pot acollir. Per això veu imprescindible la seva ampliació, amb l'objectiu que es converteixi en un hub transoceànic.

El president de PIMEC considera que aquesta ampliació, seria beneficiosa per als aeroports de Reus i Girona, que s'han de centrar a rebre turistes europeus en la modalitat dels vols "punt a punt". En aquest sentit, Cañete ha reclamat més inversions per a l'aeroport reusenc.

Des de la patronal de la petita i mitjana empresa també s'han mostrat favorables als projectes del tren-tramvia del Camp de Tarragona i a la Vall de l'Hidrogen Verd. Aquesta darrera iniciativa, per Pimec, ha d'aportar inversions milionàries que han d'ajudar la demarcació.
Antoni Cañete, president de PIMEC
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla