Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
28 d'agost del 2020
Poesia i música es tornen a trobar aquest diumenge a Altafulla de la mà de la XXII Nit de Piano i Poemes
La cita tindrà lloc a les 22h a la plaça de l’Església amb aforament limitat i l’ús obligatori de mascareta
La Nit de Piano i Poemes d’Altafulla arriba aquest diumenge 30 d’agost a la seva XXII edició, una edició especial per la situació actual que viu la societat a causa de la pandèmia. Tot i l’augment de contagis que s’estan registrant en les últimes setmanes al territori català, des de la regidoria de Cultura aposten per mantenir una proposta amb tanta tradició al municipi. I es farà seguint les mesures de seguretat que s’han aplicat per altres esdeveniments com l’Altacústic o el recentment finalitzat Festival Internacional de Música. Ho explica la regidora responsable de l’àrea, Gemma Maymó.

L’impulsor de la Nit de Piano i Poemes, Fonxo Blanch, ha seguit la mateixa línia que la regidora de Cultura i ha assegurat que la plaça de l’Església està molt ben condicionada per acollir una cita que no supera el centenar d’espectadors. La majoria dels noms que trobem habitualment en el cartell repeteix enguany. I és que des de l’organització aposten per les persones “que s’estimen Altafulla i que tenen ganes d’actuar-hi”, ha sentenciat.

La cita comptarà els rapsodes Joan Carnicer, Joana Badia, Manuel Rivera, Anna Tomàs i el mateix impulsor, Fonxo Blanch. També actuaran la pianista Maria Figa, la soprano Eva Anaya acompanyada de Juli Rodríguez al piano, Maria i Òscar Vidal (veu i guitarra), Agustí Martí (veu i guitarra), Carlos i Ariadna Terrón (veu i arpa), i Àngel Segura (veu).

La XXII Nit de Piano i Poemes tancarà l’agenda d’activitats d’agost a Altafulla aquest diumenge 30 d’agost, a les 22h, a la plaça de l’Església. L’entrada serà gratuïta amb aforament limitat, i els assistents hauran de dur mascareta obligatòriament.
Gemma Maymó, regidora de Cultura
Fonxo Blanch, impulsor de la Nit de Piano i Poemes
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla