Notícies
Foto: Castellers d'Altafulla
15 de desembre del 2014
Pol Munté, escollit nou cap de colla dels Castellers d’Altafulla
L’assemblea anual d’aquest dissabte també ha renovat el càrrec de president, que ocuparà Jean Segovia
El futur dels Castellers d’Altafulla per a la propera temporada ja comença a agafar forma. Els de Ca l’Ixart s’han reunit aquest dissabte en el que ha esdevingut l’assemblea anual, i han escollit Pol Munté com a nou cap de colla.

Pol Munté compartia el càrrec des del passat mes de setembre amb Albert Asensio i Arturo Palavecino, després que dimitís Kike Fernàndez. Ara, agafarà les regnes tot sol amb una junta que arriba amb ganes de seguir creixent i de tirar endavant.

L’acompanyarà de ben a prop Jean Segovia, qui durant la trobada d’aquest cap de setmana ha estat escollit com a president de l’entitat, en substitució de David Roda.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla