Notícies
Foto: PortAventura World
27 d'agost del 2024
PortAventura World tindrà un nou passatge del terror per Halloween
'La Leyenda del Rey Caníbal' estarà situat a l'atracció Angkor en el marc de la nova temporada entre el 21 de setembre i el 10 de novembre
PortAventura World ha presentat aquest dilluns la temporada de Halloween d'enguany, que s'iniciarà el 21 de setembre i s'acabarà el 10 de novembre. El parc ha preparat una tematització especial per aquest esdeveniment així com passatges del terror, entre els quals n'hi haurà un de nou a l'aire lliure batejat com a ‘La Leyenda del Rey Caníbal’ i situat a l'atracció Angkor.

En la descripció de l’activitat que es pot consultar al web, s’explica que, “segons la llegenda, en aquest temple encara hi viu l’esperit del rei Rajakarn, un tirà caníbal que guarda un secret obscur forjat amb pactes amb les forces del mal. Adverteixen que el visitant “no estarà sol, ja que estarà envoltat de micos salvatges i letals, que protegiran a tot preu el secret del seu senyor; un secret que molt pocs coneixen i gairebé ningú ha pogut sobreviure per explicar-lo”.

El director general de la companyia, David García, ha apuntat que aquestes dates són “un pilar fonamental en l'estratègia de desestacionalització i captació de nous segments de clients”. Durant el Halloween de l'any passat, el parc va rebre 650.000 visitants i va registrar un 80% d'ocupació als seus hotels.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla