Notícies
24 de setembre del 2015
Posen en marxa una nova aplicació per trucar al 112 amb geolocalització
S’anomena My112, és gratuïta i està disponible als sistemes Android i iOS
El Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència al Telèfon 112 CAT112 ha posat a disposició dels ciutadans una APP gratuïta per a telèfons mòbils que permet l’enviament automàtic de les coordenades de localització de la persona que truca al telèfon 112 per alertar d’una emergència.

L’APP, anomenada My112 i desenvolupada pel CAT112 conjuntament amb Telefonica, és gratuïta i està disponible pels sistemes Android i iOS. Geolocalitzar la trucada de forma automàtica augmenta la capacitat de resposta dels cossos d’emergències. Àngel Fernández, sotsinspector de la Policia Local d’Altafulla.

La localització és especialment indicada per a casos en què la persona que pateix l’emergència o que n’és testimoni, no sap on es troba exactament (zones rurals, en trajectes per carreteres, etcètera).
Àngel Fernàndez, sotsinspector de la Policia Local d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla