Notícies
Foto: URV
17 de maig del 2022
Prop de 3.000 persones s'interessen pels estudis de la URV durant les Jornades de Portes Obertes
Les facultats i les escoles han mostrat les instal·lacions i han explicat els ensenyaments que es podran cursar el 2022-23
Fins a 3.000 persones, entre futurs estudiants i acompanyants, han visitat la Universitat Rovira i Virgili (URV) durant els tres dies de portes obertes que s'han fet el 19 de febrer, 1 d'abril i 14 de maig. Les dotze escoles i facultats han donat a conèixer els 59 ensenyaments de grau que oferiran el curs vinent, així com els equipaments on es du a terme la docència. Els alumnes de secundària i les famílies també han conegut els serveis i les instal·lacions de la universitat, i les activitats que tenen lloc als diferents campus de la mà d'estudiants i professorat.

De fet, alguns d'ells han participat en tallers i demostracions pràctiques, com les que aquest dissabte van oferir els estudiants que formen part de l'associació de robòtica, URBots. O els que integren l'equip URVoltage Racing, que es preparen per competir en un campionat universitari amb una moto elèctrica construïda per ells mateixos.

A més de visitar espais com ara les aules, els CRAI i els laboratoris, els futurs estudiants han conegut els plans d'estudis dels graus que pensen cursar, les pràctiques externes, les sortides professionals, les opcions de mobilitat a l'estranger, i altres qüestions pràctiques.

Algunes sessions informatives del 19 de febrer i del 14 de maig també es van fer a través de la plataforma MS Teams perquè fossin accessibles a totes les persones interessades. La gran majoria, però, van assistir a les portes obertes presencials: gairebé 3.000 persones, el 62,3% de les quals han estat alumnes i el 37,7% familiars, professors o altres acompanyants.

L'oferta completa de graus es pot consultar al web de la URV.
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla