Notícies
Foto: Protecció Civil
02 de novembre del 2023
Protecció Civil activa les alertes VENTCAT i PROCICAT per la previsió de forts vents i onatge
Les ventades poden assolir ratxes superiors als 72 km/h aquest dijous a tot el país
Protecció Civil de la Generalitat ha activat aquest dimecres l'Alerta del Pla especial d'emergències per risc de vent a Catalunya VENTCAT per la previsió de fort vent a tota Catalunya aquest dijous. També l'Alerta del Pla territorial de protecció civil de Catalunya PROCICAT per fort onatge davant de la previsió de fort onatge a tot el litoral català.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), es preveu un episodi de fort vent amb ratxes que superaran els 72 km/h. Les ventades van començar ahir a la tarda a la zona del Pirineu i avui s'espera que s'estenguin per tot el territori. El vent serà de component oest.

El SMC també informa que a partir d'aquest dijous al matí, les onades podran superar els 4 metres (mar brava) a tot el litoral català i amb més probabilitat al litoral central i el sud de la Costa Brava (el Baix Empordà i la Selva). Hi haurà notable mar de fons de component sud.
Social
Et recomanem
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla