Notícies
13 d'abril del 2016
Punt i final a la 21a edició del Festival de Cançó d’Autor BarnaSants
Enguany el festival ha fet parada a Altafulla per cinquena vegada consecutiva, de la mà de Toti Soler, Ludmila Mercerón, i El Niño de la Hipoteca y Los Ratones
El festival BarnaSants posa fi a la 21a edició i es consolida a nivell de produccions pròpies i espectadors. És la valoració que ha fet aquest dimarts el seu director, Pere Camps, qui ha explicat que el festival "sempre estarà entre 15.000 i 20.000 persones perquè és un projecte de petit format". En aquest sentit ha destacat que "el més important és la capacitat de seguir tirant-lo endavant amb la sort que sigui considerat el gran punt de referència de la cançó d'autor".

Un fet que també ha destacat l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, qui ha parlat de la importància “d’acollir al municipi els millors cantautors”. El batlle també ha destacat que es tracta “d’un festival amb cada vegada més projecció i que Altafulla té la sort de formar-hi part”.

Enguany el festival ha fet parada al municipi per cinquena vegada consecutiva, i en aquesta ocasió hi han pres part Toti Soler, Ludmila Mercerón, i El Niño de la Hipoteca y Los Ratones.

La 21a edició del BarnaSants premiarà Luis Eduardo Aute per la seva trajectòria artística, mentre que en l'àmbit de l'activisme cultural, es reconeixerà al Col·lectiu Ovidi Montllor.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Plantada de telescopis per observar el cel d'Altafulla
22 de novembre a les 20:30h a l'ermita de Sant Antoni
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla