Notícies
Foto: Arxiu
15 d'abril del 2025
Quatre detinguts per la mort violenta a Roda de Berà
La detenció s’ha fet al Vendrell i els arrestats són joves d’entre 20 i 22 anys
Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre homes, d’entre 20 i 22 anys, relacionats presumptament amb la mort violenta d’un altre a Roda de Berà.

Els fets es van produir aquest dissabte de matinada, pels volts de les 2h al passeig marítim de la Barquera.  El cos va rebre l’avís per part de la Policia Local que hi havia una persona ferida per arma blanca a la zona. Quan els mossos van arribar al lloc dels fets, la víctima ja havia perdut la vida i el Sistema d’Emergències Mèdiques que també s’hi havia desplaçat, tan sols va poder certificar la mort de la víctima, que havia estat agredit amb una arma blanca.

La investigació duta a terme ha permès detenir al Vendrell aquestes quatre persones presumptament relacionades amb els fets. Els arrestats passaran a disposició judicial els propers dies. El cas continua sota secret d’actuacions.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Jordi Blanch Organic Trio
14 de juny a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Presentació del projecte de comunitat energètica a Altafulla
18 de juny a les 19h a la sala de plens de l'ajuntament
Sessió a càrrec de Xavi Massa, de Km0 Energy
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla