Notícies
Foto: Arxiu
11 d'octubre del 2023
Repsol reclama 11,5 MEUR a IQOXE “per les pèrdues econòmiques” que va tenir la petroliera arran de l’accident de l’empresa de la Canonja
La multinacional es presenta exclusivament com un actor civil en la causa oberta contra la indústria accidentada el gener del 2020
Repsol es presenta «exclusivament com un actor civil» en la causa oberta contra IQOXE per l'explosió del 14 de gener de 2020, on van morir tres persones. D’aquesta manera, segons ha confirmat l’Agència Catalana de Notícies, la companyia petroliera es personarà en el procés judicial com a “part perjudicada pels danys econòmics” i no reclamaran penes de presó per a la cúpula d'IOQXE.

Segons ha avançat el diari Porta Enrere, la petroliera va perdre 50 milions d'euros perquè IQOXE va deixar de subministrar-li l'òxid d'etilè. D'aquests, 38,5 milions els ha recuperat a través de l'assegurança i, ara, els reclama els 11,5 milions restants.

Des de la multinacional insisteixen que es personen en el procés judicial per reclamar els danys econòmics ocasionats pel fet que “van haver de buscar subministraments alternatius, amb les consegüents pèrdues de beneficis i sobre costos afegits”, ja que IQOXE no els va subministrar òxid d'etilè durant els anys 2020 i 2021.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla