Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
29 de maig del 2018
Restriccions de trànsit a la Baixada Rigalt per les obres d’asfaltat
Els treballs van començar aquest dimarts i s’allargaran dues setmanes
La Baixada de Rigalt d’Altafulla tindrà aviat voreres i paviment nou. L’empresa Panasfalto- Eiffage Infraestructuras va començar aquest dimarts els treballs d’asfaltat del carrer, amb un termini d’execució de 2 setmanes i mitja i un cost d’uns 40 mil euros.

Les obres es centren en la renovació dels trams de vorera existents i l’asfaltat de tot el carrer. Això provocarà que durant tota aquesta setmana hi hagi talls de circulació amb restriccions de pas de trànsit molt puntuals. El pròxim7 i 8 de juny, però, es farà el fressat de l’asfalt, fet que provocarà desviacions en la circulació que s’informaran durant els pròxims dies.

De moment, però, les aturades de pas de vehicles són puntuals, només de minuts, i no ha calgut desviar el trànsit.

La Baixada de Rigalt és una via fora utilitzada per accedir des del nucli urbà d’Altafulla fins a l’Avinguda Marquès de Tamarit i l’N-340.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla