Notícies
Foto: Arxiu
28 d'agost del 2023
Roda de Berà es posiciona en contra de Luis Rubiales
L'Ajuntament de la vila del Baix Gaià se suma a l'allau de denúncies públiques per l'afer protagonitzat pel president de la RFEF
ls Grups Municipals de l’Ajuntament de Roda de Berà conjuntament amb els representants dels treballadors i treballadores de l’Ajuntament, han emès un comunicat condemnant els fets ocorreguts durant la celebració de la final del Mundial de Futbol Femení en la qual el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, va fer un petó a la boca sense consentiment a la jugadora Jennifer Hermoso.

En el comunicat es fa una "condemna absoluta" els fets ocorreguts, es considera que la suspensió de la FIFA no és prou contundent i es demana la destitució i inhabilitació permanent de Rubiales. De la mateixa manera, condemnen l'agressió sexual que va patir la jugadora així com el circ mediàtic a la qual se l'ha sotmès, i on fins i tot se l'ha acusat de mentir.

Apunten que l'esport hauria de ser un "espai de respecte, d'igualtat de llibertat i de dignitat" i insten a la Federació a donar exemple. Acaben reivindicant la necessitat de construir una societat igualitària, lliure i lliure de violències masclistes i el deure que tenen les institucions per portar-ho a terme.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre ‘10 retalls del Baix Gaià’, de Jordi Suñé
20 de juny a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Concert del 10è aniversari de Gaià Gospel
21 de juny a les 20h a la zona verda de davant del Castell
Organitza: Gaià Gospel
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla