Notícies
Foto: Save The Children
27 de febrer del 2025
Roda de Berà acull aquest divendres una nova edició de la cursa Save The Children
Organitzada des de l’Institut, és una iniciativa oberta a tota la població i enguany recaptarà diners per a fons d’emergència
L’alumnat i professorat de l’Institut Roda de Berà organitzen, un any més, la cursa solidària Save the Children, amb l’objectiu de recaptar diners en benefici de l’ONG. Es tracta d’una cita que sumarà ja vuit edicions i que se celebra arreu de l’Estat a iniciativa de la mateixa entitat sense ànim de lucre. Els centres escolars s’inscriuen al certamen com a impulsors d’una de les centenars de curses que es fan anualment i s’encarreguen d’organitzar-la. L’objectiu és comú, recaptar aportacions econòmiques en favor dels infants més desafavorits.

La cursa tindrà lloc aquest divendres al matí a l’av. Fèlix Martorell. L’objectiu és combinar activitat física i solidaritat, i compta amb una gran participació. Per aconseguir diners, cada participant cerca els seus patrocinadors, pactant x diners per cada volta que faci caminant o corrent. La cursa està oberta a tothom qui vulgui participar. 

En l’edició passada es van aconseguir 1.905€ i es va comptar amb la participació de 200 alumnes. Els diners es van destinar a pal·liar la desnutrició dels infants d’Afganistan i Somàlia. Enguany, els diners recaptats es destinaran al fons d’emergències.
Social
Et recomanem
13è Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla