Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
19 de novembre del 2025
S’acceleren les obres a la plaça dels Vents perquè al Nadal s’obri a la circulació l’enllaç entre els carrers Llevant i Mestral
Els veïns de l’entorn de la zona ho havien demanat a l’Ajuntament d’Altafulla
Les obres de reforma de la plaça dels Vents d’Altafulla, a Baix a Mar, avancen seguint el calendari previst, segons es desprèn del seguiment que en fan els tècnics i l’Ajuntament d’Altafulla. La coincidència amb els treballs de substitució de la xarxa d’aigua potable a Baix a Mar fa que en alguns casos ambdós projectes s’hagin de coordinar i és el que s’ha fet, per exemple amb el carrer Llevant. Ara, és el carrer contigu, el Mestral, el que està sent objecte de la renovació i cal també fer coincidir algunes intervencions. Així, l’enllaç entre els carrers Llevant i Mestral estarà enllestit abans de Nadal per tal de poder obrir aquest tram a la circulació de vehicles. Ho ha explicat a Altafulla Ràdio la coalcaldessa i regidora d’Urbanisme, Alba Muntadas, qui destaca que la mesura s’ha prioritzat arran de la petició dels veïns.

Muntadas ha explicat que per poder complir amb aquest compromís, a partir d’ara es treballarà en la plaça dels Vents també els dissabtes, per augmentar hores de feina i avançar en aquest sentit.

Les obres que s’estan fent en aquesta plaça principal del Barri Marítim d’Altafulla tenen un cost de 700.000 euros i en finalitzar han de mostrar un espai totalment renovat i més còmode per als usuaris. Es mantindran els elements identitaris de la plaça, com la rosa dels vents i l’àncora, el paviment serà nou de trinca, amb plataforma única per vehicles i vianants, i seguirà l’estètica de la Via Augusta. Així mateix, es plantarà arbrat nou que substituirà el que recentment s’ha hagut de talar perquè estava malalt. En paral·lel també es reformarà l’Oficina de Turisme, també protagonista d’aquesta plaça. El gruix dels treballs hauran d’estar enllestits abans de Setmana Santa.
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
Ànima Jove: Festival Internacional de Curtmetratges d'Animació
29 i 30 de novembre al Casal Cultural La Violeta
Programació i entrades a: www.festivalanimajove.cat
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla