Notícies
Foto: Ajuntament de Mont-roig del Camp
11 de gener del 2024
S’ajorna la compravenda dels terrenys de Lotte Energy a Mont-roig per manca de “claredat” en el redactat del contracte
L’alcalde lamenta que la lentitud burocràtica i els canvis societaris alenteixin l’inici de les obres previst el 2024
L’Ajuntament de Mont-roig del Camp ha ajornat la compravenda dels terrenys on s’ubicarà la fàbrica de Lotte Energy Materials per manca de “claredat” en el redactat del contracte.

“El document està tancat i definit, però els serveis jurídics sud-coreans no acaben de veure clar el redactat del document”, ha afirmat l’alcalde Fran Morancho. Igualment, ha subratllat que “no es tracta del contingut, sinó de la manera en què està escrit”.

De fet, Morancho ha lamentat que la lentitud burocràtica i els canvis societaris estan alentint l’inici de les obres previst, en un primer moment, a principis del 2024. El batlle ha assegurat que la construcció de la nova planta de producció d’elecfoil en cap cas perilla, i que començarà al setembre.

L’alcalde de Mont-roig s’ha referit a l’evolució del projecte de Lotte en un esmorzar amb periodistes. També hi ha explicat que les obres de reconversió de l’N-340 i la transformació de l’antiga via del tren en una via verda estan en procés de licitació. La previsió és que aquestes obres siguin una realitat al llarg de l’any vinent.
Fran Morancho, alcalde de Mont-roig del Camp
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla