Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
09 d'agost del 2023
S’imputen dues persones pel robatori de garrofes en una finca privada del barri de l’Eixample a Roda de Berà
Feia pocs dies que la Policia Local i Protecció Civil havien iniciat la intensificació dels camins rurals per evitar els furts dels fruits del camp
La Policia Local i Protecció Civil de Roda de Berà continuen amb la vigilància i el control dels camins rurals per evitar els furts dels fruits del camp. En menys d’una setmana ja s’han imputat dues persones, que han robat garrofes en una finca privada de l’Eixample.

Els individus han sigut sorpresos per la patrulla de la policia mentre recollien les garrofes, sense autorització. S’han confiscat més de 80 quilos d’aquest fruit. La sequera que afecta el país ha obligat a avançar la campanya de la garrofa, i prèviament a la intensificació dels controls ja s’havien produït robatoris.

Els agents han elaborat una relació de totes les finques rurals amb les dades de contacte de cadascuna d’elles i la ubicació per GPS. Així disposen de la posició exacta, i en cas que es produeixi un avís de robatoris, poden actuar més ràpidament. Amb aquesta finalitat, s’ha utilitzat l’aplicació mòbil de la policia rodenca RdB Amb Tu, a través del sistema de geolocalització.

També s’ha lliurat a cada propietari tota una sèrie de consells de seguretat i que sàpiguen com cal actuar en cas de robatori, i evitar que els lladres puguin fugir abans que arribi la Policia Local.
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla