Foto: Ajuntament de Torredembarra
31 de març del 2022
S'instal·laran semàfors a la N-340 per accedir a la urbanització Marítima Residencial de Torredembarra
D'aquesta manera, l'Ajuntament espera reduir la perillositat d'aquest tram de la via
L'accés a la urbanització Marítima de Torredembarra a través de l'N-340 es podria regular amb semàfors en un futur pròxim. Així es desprèn de la reunió entre l'Ajuntament de Torredembarra i la Subdelegació del Govern, que ha tingut lloc aquest dimecres.
Després que fa uns mesos entrés en vigor la gratuïtat de l'AP-7 i la circulació de camions s'hagi traslladat principalment a l'autopista, la Subdelegació veu viable la reivindicació de l'Ajuntament. Es basa en la instal·lació de semàfors, que facilitin els accessos a la urbanització, tant per a vehicles com per a vianants. D'aquesta manera, s'espera reduir la perillositat d'aquest tram de la via i facilitar l'accés si sortida dels veïns a la urbanització.
Durant la reunió, també s'ha debatut sobre el manteniment de la rotonda que existeix entre la variant i la N-340, a la zona nord del municipi. Ambdues administracions prepararan un conveni perquè l'Ajuntament de Torredembarra se'n pugui fer càrrec.