Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra (Anna F)
29 de desembre del 2021
S’obre parcialment el remodelat passeig Miramar de Torredembarra
Els vehicles i els vianants ja hi poden circular mentre que el carril bici, que uneix la Torre amb Altafulla, ha d’esperar
Torredembarra ha obert aquest dimarts el tram remodelat del passeig Miramar, entre el passeig de la Sort i el de l’Estació, que estava en obres des del passat 19 d’abril. Ho ha fet parcialment per a vehicles i vianants. El carril bici, que uneix la Torre amb Altafulla, es podrà utilitzar quan s’instal•li tota la senyalització corresponent.

Estava previst que l’obertura es produís abans de Nadal, però l’endarreriment en els treballs de la retirada d’un pal de telefonia a la rotonda del passeig de la Sort va alentir el termini.

Els treballs es reprendran passades les festes, el 10 de gener. Les intervencions que resten pendents són, concretament, acabar de pintar alguns trams, i afegir la senyalització corresponent. Per això, hi ha diverses parts, que encara s’han d’enllestir abans de ser utilitzades.

Les obres de condicionament d’aquest tram del passeig Miramar es van adjudicar el passat mes de febrer a l’empresa Sorigué SAU per més d’1 milió d’euros (IVA inclòs) i un termini de 8 mesos. La direcció de les obres es va adjudicar a l’empresa Philae, Enyingeria de Projectes SL per un import superior als 22.300 euros (IVA inclòs).
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla