Notícies
Foto: Ajuntament de Salou
16 de juliol del 2024
Salou condemna l’assassinat d'una dona en mans de la seva parella
El jutge decreta presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home de 86 anys detingut pel feminicidi
Salou ha fet un minut de silenci aquest dilluns per condemnar l’assassinat d'una dona en mans presumptament de la seva parella aquest dissabte. Prop d'un centenar de persones s'han reunit davant de l'Ajuntament per rebutjar el crim i per mostrar el seu escalf als familiars i amics de la víctima, de 84 anys. "És una tràgica mort, molt sentida a tot el municipi d'una veïna molt coneguda i arrelada", ha expressat el seu alcalde, Pere Granados.

Segons dades del Departament d'Igualtat i Feminismes, ja són divuit les víctimes per violència masclista a Catalunya, després de la confirmació del cas de Salou i de la dona assassinada també suposadament per la seva parella a Sabadell.

Per la seva banda, el jutjat de violència sobre la dona de Tarragona ha acordat aquest dilluns presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home detingut pel feminicidi de Salou. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia (TSJC), la causa està oberta per un delicte d'homicidi i no consten procediments oberts entre la parella.
Pere Granados, alcalde de Salou
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla