Notícies
Foto: EFE
19 de gener del 2021
Salut creu que se superaran els 4 mil ingressats i els 700 pacients a l’UCI en la tercera onada
Els responsables sanitaris creuen que el pic de contagis al país podria arribar en els pròxims dies
El Departament de Salut veu probable que s’arribin a superar els 4 mil ingressats i els 700 pacients a les UCI del país en aquesta tercera onada.

D’altra banda, la consellera de Salut, Alba Vergés, ha explicat que aquesta setmana arribaran menys de la meitat de les vacunes de Pfizer i BioNtech per una retallada temporal en la distribució. Per aquest motiu ha dit que es prioritzarà la gent que ha de rebre la segona dosi, per no trencar el cicle d’immunització.

Els responsables sanitaris creuen que el pic de contagis podria arribar en els pròxims dies. Una situació preocupant, com també el balanç de les dades que ha donat aquest dilluns el Departament de Salut. Segons les darreres xifres, ja són 337 les persones ingressades als centres hospitalaris del territori per Covid-19. Són 13 més que el dia anterior.

En el darrer balanç també s’han notificat 244 nous contagis i tres defuncions. A la regió sanitària del Camp de Tarragona s’han produït 187 positius i una mort, mentre que a la de les Terres de l’Ebre han estat 57 contagis i dos traspassos.

Al Camp, el risc de rebrot baixa lleugerament tot i mantenir-se molt alt, situant-se en els 757 punts i amb una Rt de l'1,21. A l’Ebre, el risc és de 1.138 punts i la velocitat de propagació, d’1,47.
Alba Vergés, consellera de Salut
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla