Notícies
Foto: Arxiu
10 de maig del 2021
Salut obre la convocatòria per començar a vacunar les persones nascudes entre el 1962 i 1971
La vacunació d’aquest col·lectiu es farà de manera esglaonada i es començarà per la gent de més edat
El Departament de Salut ha obert la convocatòria per començar a vacunar les persones nascudes entre el 1962 i el 1971 amb la vacuna de Pfizer.

La vacunació d’aquest col·lectiu es farà de manera esglaonada i es començarà per la gent de més edat, les persones nascudes el 1962 i que, per tant, ara tenen 58 o 59 anys. En les properes setmanes, s'enviaran progressivament SMS de convocatòria o també es pot demanar cita a través del web vacunacovidsalut.cat.

Pel que fa al procés de la vacunació, el Col·legi d'Infermeres de Tarragona se suma a les veus que els darrers dies han demanat que s’alliberin les patents de les vacunes contra la Covid-19, per accelerar la vacunació.

Mentre la velocitat de vacunació al país "comença a agafar impuls", el col·lectiu recorda que el 75% dels vaccins s'han administrat a només 10 països.

Els països que conformen el G-7 han comprat 1.500 milions de dosis i això implica que 9 de cada 10 països empobrits no hi tindran accés enguany.

Per aquest motiu, el Col·legi d’Infermeres de Tarragona demana que s’alliberin les patents, per tal de garantir que les vacunes arribin a tot el món, ja que la crisi sanitària és global.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla