Notícies
Foto: Departament de Salut
28 d'octubre del 2021
Salut posa en marxa una nova eina digital per demanar hora al metge del CAP
Està pensada per demanar cita per consultes no urgents i permet especificar-ne els motius
El departament de Salut ha posat en marxa una nova eina digital per poder demanar hora al metge del CAP a través de la web o de l'aplicació La meva Salut.

L'eina millora la que ja existia abans de la pandèmia. Està pensada per demanar cita per consultes no urgents i permet especificar-ne els motius. Ho ha explicat la directora del CatSalut, Gemma Craywinckel,

La web complementa els altres canals d'accés a la primària, que són el taulell i telèfon del centre i el 061, que és on s'ha de trucar en situació d'urgència.

D'altra banda, la Comissió de Salut Pública ha aprovat una dosi de reforç per a les persones vacunades amb Janssen. Aquestes es començaran a administrar a partir del 15 de novembre.
S'utilitzaran vaccins d'ARN missatger, és a dir els que fabriquen Pfizer i Moderna. Aquesta segona dosi s'administrarà almenys tres mesos després de la primera. Es donarà prioritat als grups que marca l'Estratègia Nacional de Vacunació.
Gemma Craywinckel, directora del CatSalut
Social
Et recomanem
25a Nit de Bruixes
27 i 28 de juny a la Vila Closa i voltants
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
29 de juny a les 11h des del Club Marítim Altafulla
Reserves a: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla