Notícies
Foto: Hospital Clínic
28 de febrer del 2022
Salut proposarà al Consell Interterritorial d'aquesta setmana la retirada gradual de les mascaretes a les aules
Es volia posar sobre la taula la setmana passada, però l'agenda política de l'Estat va obligar a posposar-ho
El departament de Salut de la Generalitat de Catalunya proposarà al Consell Interterritorial d'aquesta setmana, la retirada gradual de les mascaretes a les aules de les escoles. És a dir, que es comenci per als més petits.

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha explicat que pretenien posar la mesura sobre la taula la setmana passada, i que ho van posposar per l'agenda política de l'Estat.

El conseller va visitar divendres l'Hospital Clínic per commemorar els dos anys del primer cas confirmat de covid-19 a Catalunya.
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla