Notícies
Foto: Arxiu
17 de febrer del 2022
Salut valida la proposta de retirar la mascareta a l'interior de les escoles a partir del 28 de febrer
El debat es portarà a la comissió interterritorial de Sanitat convocada per la setmana que ve
L'Associació Espanyola de Pediatria ha proposat a través d'un informe, que els més petits s'abstinguin de portar mascareta a l'interior de les escoles a partir del 28 de febrer. Des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya veuen amb bons ulls la mesura.

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha dit que coneix bé el document i que aquest va en la línia del que planteja la Generalitat: una retirada gradual de la mascareta i començant pels més petits.

Argimon ha afegit que portaran el debat de la mascareta en interiors a la comissió interterritorial de Sanitat convocada per la setmana que ve.

D'altra banda, el Parlament ha aprovat aquest dimecres la creació d'un grup de treball per aclarir què va succeir durant la pandèmia a les residències de Catalunya. Ho ha fet amb els vots favorables del PSC, ERC, Junts i Vox, mentre que la CUP, Cs i els comuns han optat per abstenir-se.

Aquests partits s'han abstingut perquè consideren que hauria estat més adient fer una comissió d'investigació.

Per la seva banda, la consellera de Drets Socials, Violant Cervera, ha analitzat la situació actual de les residències, on es fa especialment palès el descens de mortalitat, gràcies a la vacunació.
Josep Maria Argimon, conseller de Salut
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla