Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra (Arxiu)
03 de març del 2026
Satisfacció a Torredembarra per la inclusió del teatre auditori en els pressupostos de la Generalitat
No es descarta aconseguir també una tercera aportació per finalitzar les obres, des del Ministeri de Cultura
L’alcalde de Torredembarra, Vale Pino, celebra que la Generalitat hagi inclòs una partida d’un milió d’euros per acabar el teatre-auditori en els pressupostos. S’ha de tenir en compte, però, que els comptes encara han de passar pel Parlament i, de moment, no tenen assegurats els suports per prosperar.

Pino considera un èxit que el pressupost inclogui un milió per a les obres del teatre-auditori. En declaracions a Ona la Torre ha destacat que això és fruit de diverses converses amb el secretari de governs locals, Xavier Amor, i el mateix conseller de la presidència, Albert Dalmau.

L’Ajuntament de Torredembarra espera rebre durant aquesta primera quinzena del mes de març l’estudi sobre l’actualització del projecte bàsic del Teatre Auditori, que està realitzant l’arquitecte Xavier Climent. Des de l’Ajuntament ja s’ha apuntat que aquest cost podria situar-se entre 2,8 i 3 milions d’euros.

L’alcalde torrenc no descarta encara que pugui aconseguir-se també una tercera aportació, en aquest cas per part del Ministeri de Cultura.

El debat a la totalitat dels comptes tindrà lloc al Parlament durant la tercera setmana del mes de març.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla