Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
05 de novembre del 2024
Sense afectacions importants per la Dana a Torredembarra
El consistori apunta que les principals incidències s'han basat en alguns passos inundats i carrers tallats
La forta pluja de la matinada d'aquest dilluns ha deixat a Torredembarra passos soterrats inundats i algunes acumulacions d'aigua a les zones de les rases que hi ha al municipi. Amb tot, les afectacions no han estat importants i són molt semblants a les d'altres episodis de precipitacions intenses.

Durant el matí d'aquest dilluns s'ha reunit el Comitè Tècnic d'Emergències després que diumenge es decidís activar el Pla d'Actuació Municipal en fase d'alerta. A l'estació automàtica dels Muntanyans s'han registrat durant aquest dilluns 51,2 litres per metre quadrat, concentrats sobretot entre les 3h i les 4h de la matinada.

L'alcalde de Torredembarra, Vale Pino, ha detallat en declaracions recollides per Ona la Torre, que les principals incidències s'han basat en alguns passos inundats i carrers tallats. Amb tot, assenyala que l'evacuació de l'aigua per les rases ha funcionat prou bé.

En l'àmbit de la mobilitat, a la mitjanit s'ha tallat l'AP-7 i l'A-7 a l'altura de la sortida de Torredembarra. Això ha fet que alguns camions estacionessin al polígon Roques Planes i també ha generat algunes retencions amb els vehicles que eren obligats a desviar-se.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla