Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
26 de març del 2024
Servei de socorrisme durant la Setmana Santa a les platges de la Paella i del Barri Marítim de Torredembarra
Es comptarà amb dos socorristes i un coordinador, que vetllaran per la seguretat a la zona entre les 11h i les 18h
Les platges de la Paella i del Barri Marítim de Torredembarra disposaran de servei de socorrisme aquests dies de Setmana Santa (28, 29, 30, 31 de març i 1 d’abril). Concretament, tindran dos socorristes i un coordinador, que vetllaran per la seguretat a la zona, entre les 11h i les 18h.

“Els tres s’ubicaran al mòdul de socorrisme del Barri Marítim, tot i que realitzaran servei dinàmic a les dues platges”, con informa l’Ajuntament de Torredembarra.

El consistori, a més, recorda que de Dijous Sant (28 de març) al dilluns de Pasqua (1 d’abril) existeix la prohibició d’entrada dels gossos a les platges urbanes de la Paella i del Barri Marítim, a excepció dels gossos pigall. La prohibició s’estén tot l’any a la platja dels Muntanyans i a les dunes de la Paella.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla