Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
28 de febrer del 2022
Surt a licitació el projecte constructiu del tramvia del Camp de Tarragona entre Cambrils i Vila-seca
En paral·lel, es redacta l'estudi informatiu de la segona fase per fer arribar el tren-tram a Reus i Tarragona
Ferrocarrils de la Generalitat ha tret a licitació el projecte constructiu del tramvia del Camp de Tarragona entre Cambrils i Vila-seca. L'empresa escollida haurà d'elaborar el document, que determinarà els treballs que cal fer per implantar el sistema i integrar-lo a la trama urbana de Cambrils, Salou i Vila-seca.

L'estudi també analitzarà quin és el millor sistema d'energia a utilitzar, per evitar instal·lar catenàries en àmbits densament poblats. La licitació és d1'9 MEUR i un termini d'execució de 18 mesos. La implantació del servei, que inclourà un centre de control de cotxeres i material mòbil, tindrà un pressupost de 150 MEUR.

En paral·lel, es redacta l'estudi informatiu de la segona fase del tren-tram, per fer-lo arribar a Reus i Tarragona. Ja s'ha avançat que es farà un traçat independent de la xarxa d'Adif, per tal que trens i tramvies circulin per vies diferents. També que es farà servir el mateix sistema que en el primer tram sense catenària en els trams urbans.

Un cop s'instauri el sistema de tramvia i funcioni a ple rendiment, es calcula que la demanda serà de nou milions de viatgers anuals.
Social
Et recomanem
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla