Notícies
Foto: Arxiu
15 d'octubre del 2021
Surten a exposició pública les ordenances fiscals d'Altafulla modificades en l'últim ple
Fan referència a l'IBI, l'ICIO, l'IAE i la distribució i característiques de les taules i cadires en la via pública
L'Ajuntament d'Altafulla ha obert el període d'exposició pública de les ordenances fiscals número 1, 3, 6 i 17 referents a l'Impost de Béns Immobles del 2022, l'Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres, l'Impost sobre l'Activitat Econòmica i l'Ordenança sobre Ocupació de la Via Pública, les taules i cadires exteriors de bars i restaurants.

Són les ordenances que van ser modificades i portades a debat el passat mes de setembre i que van rebre l'aprovació del plenari. El regidor d'Hisenda, Dani Franquès, creu que no hi haurà al.legacions, ja que es tracta d'una exposició pública de tràmit i que fa referència a unes modificacions amb un consens ampli, igualment destaca que alguna, com la de taules i cadires, no inclou cap modificació substancial i simplement serveix per fer més fàcil la gestió d'aquest impost.

Tot aquell que ho desitgi pot consultar-les i aportar-hi reclamacions i /o suggeriments fins el 29 de novembre d'enguany. Un cop resoltes les possibles al·legacions aquestes ja passaran a ser definitives i entraran en vigor el 2022.
Dani Franquès, regidor d'Hisenda d'Altafulla
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla