Notícies
Foto: Ajuntament de la Pobla de Montornès
17 de març del 2026
Surten a licitació les obres per a la construcció d’un nou pou a la pobla de Montornès
La xarxa d’aigua del municipi continua renovant-se per fer front a les mancances que té el servei
L’Ajuntament de la Pobla de Montornès ha tret a licitació les obres per a la construcció d’un nou pou a la urbanització del Castell de Montornès, amb l’objectiu de millorar i reforçar el subministrament d’aigua de la xarxa municipal.

Aquesta actuació forma part de les mesures que impulsa l’Ajuntament per reforçar les infraestructures d’abastament d’aigua i garantir la continuïtat del servei al municipi, especialment davant els episodis de tensió hídrica que s’han viscut en els darrers temps. Una tensió que es dona, concretament, a l’estiu, quan la població es multiplica amb l’arribada de veïns de segona residència.

Pel que fa al contracte d’obres, aquest s’estructura en dues actuacions diferenciades. Per una banda, es contempla la perforació, revestiment i sondeig del pou (fins a 220 metres de profunditat). Aquestes actuacions estan valorades en 82.045,45 €.

Per altra banda, cal fer l’equipament del pou i les conduccions, amb la instal·lació de la bomba submergible i els elements necessaris per al seu funcionament en cas que el sondeig sigui positiu. En aquest cas el cost de les intervencions suma 79.375,27 €.

Les empreses interessades poden presentar les seves ofertes fins al 23 de març a les 14 h a través de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla