02 de juny del 2015
Tarraco Viva, un dels candidats per convertir-se en la Millor Estratègia d’Esdeveniments al I Festival Europeu de Turisme
El certamen se celebrarà del 3 al 6 de juny a França
Tarragona participarà del 3 al 6 de juny al I Festival Européen de Rueil-Malmaison, a França, sobre turisme i estratègia. Aquest esdeveniment, únic a Europa, es presenta amb la voluntat d’esdevenir una eina de valoració de la promoció turística de les ciutats europees. En aquest context, cada país participant ha de seleccionar accions competitives de promoció turística d'una o dues ciutats.
Tarragona ha estat seleccionada a presentar-s’hi a través de l’Agència Catalana de Turisme, en representació de Catalunya. Espanya, per la seva banda, ha triat Santiago de Compostela.
El jurat del Festival decidirà la millor estratègia de comunicació turística, repartida en cinc categories. Tarragona aspira a guanyar-ne tres d’elles: A la millor estratègia d’esdeveniments, amb el festival Tarraco Viva, del qual en forma part Altafulla; a la millor gama de suports impresos, pel material gràfic de les publicacions; i a la millor web.
Durant mostra, una delegació de Tarragona, del Patronat de Turisme i del festival Tarraco Viva, participarà en diferents workshops i fòrums turístics aportant a aquests la seva experiència en aquest camp, així com en una fira de gran públic.
Al Festival Européen de Rueil-Malmaison es presenten 21 països i un total de 28 ciutats europees, d’entre les que destaquen Tallinn, Cracòvia, Bratislava, Santiago de Compostela, Porto, Èvora, Sant Petersburg, Saint Tropez, Zagreb, Vilnius o Kaunas, entre d’altres.