Notícies
Foto: ACN
02 de juliol del 2020
Torna a l’activitat la flota d’arrossegament de Tarragona, després de la veda que realitza cada any durant els mesos de maig i juny
L’aturada per l’estat d’alarma i la veda obligatòria han tingut un impacte negatiu sobre els preus del peix, que esperen recuperar
Les embarcacions de Tarragona, Torredembarra, Cambrils i l’Ametlla han tornat a la mar amb l’esperança que la reactivació turística ajudarà a fer pujar el preu de les captures.
S’ha de tenir en compte que els preus van caure en picat en ple estat d’alarma, i que després han vingut els dos mesos de parada obligada per la veda biològica.

La secretària de la confraria de pescadors de Tarragona, Rosa Sans, constata que el sector és molt depenent de la restauració i l'hostaleria i que la seva reactivació pot ajudar a que es recuperin els preus.

L’any 2020 està sent nefast per al sector de la pesca. Primer pel temporal Glòria i després per la crisi sanitària. De fet, la flota tarragonina va haver d’amarrar a port després que es detectessin dos positius de covid-19. Dels més de 40 treballadors de la confraria de Tarragona, només quatre van continuar treballant després dels ERTO aplicats.
Rosa Sans, secretària de la Confraria de Pescadors de Tarragona
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla