Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
21 de novembre del 2023
Torna la Festa de l’Arbre a Torredembarra amb una plantada oberta a la ciutadania
L’activitat s’emmarca en les accions del consistori per combatre el canvi climàtic, i es complementarà amb dues jornades als alumnes de 1r d’ESO dels instituts
Torna la celebració de la Festa de l’Arbre a Torredembarra, amb una plantada popular oberta a la ciutadania que es programa per segon any consecutiu després de l’èxit de la primera edició. Es mantenen, també, les ja tradicionals jornades orientades als alumnes de primer d’ESO dels instituts Torredembarra i Ramon de la Torre.

La regidora de Sostenibilitat, Angie Muñoz, ha explicat que l’Ajuntament, a través de l’Associació Mediambiental la Sínia, promou novament aquesta festivitat en el marc del programa d’educació ambiental 2023 per augmentar la biodiversitat de Torredembarra a través de la plantada de diferents arbres i arbustos en diverses localitzacions de la vila.

La plantada popular se celebrarà el dissabte 25 de novembre, a les 11h, al parc del carrer del Cantàbric, a la urbanització Marítima Nord. Totes aquelles persones que hi vulguin participar s’han d’inscriure prèviament a natura@riugaia.cat

Pel que fa als instituts, s’han programat dues jornades. La primera serà el proper dilluns, 27 de novembre, a les 9.30 h, al voltant de la Rasa, amb els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Torredembarra. El divendres 1 de desembre, a les 9 h, al parc de les Tretze Roses, serà el torn dels alumnes també de 1r d’ESO de l’Institut Ramon de la Torre.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla