Notícies
30 d'abril del 2015
Tornen els contes de primavera del Consell Comarcal del Tarragonès
Al Baix Gaià, les narracions faran parada a la Riera de Gaià, Roda de Berà, Creixell, la Nou de Gaià, Salomó, el Catllar, i Torredembarra
El Consell Comarcal del Tarragonès torna a donar continuïtat aquesta primavera al cicle de contes infantils. Un projecte que es manté gràcies al patrocini de la Fundació Privada Mútua Catalana, i en què hi participen els municipis de la Riera de Gaià, Perafort, Roda de Berà, Creixell, la Nou de Gaià, Vilallonga del Camp, Salomó, el Catllar, la Canonja, Constantí, el Morell i Torredembarra, a través de les seves biblioteques i els seus punts de lectura.

La Muntsa, la Karme, la Rat, l’Imma i l’Agustí, són els encarregats d’apropar als més petits un total de cinc contacontes al voltant de la música, que han estat batejats amb el nom de “Sol, mi, do... com més contes, millor!”.

El tret de sortida el donarà la Riera de Gaià amb la història ‘Cantem contant’. L’activitat tindrà lloc aquest dissabte 2 de maig a les 11 del matí a l’espai Biblio-centre J. Manresa.
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla