Notícies
Foto: Associació Cultural Etcètera
12 de setembre del 2025
Torredembarra acull el segon concert del Festival Di(vi)nes
La cita és protagonitzada per la poetessa d’Altafulla, Anna Cid, i la cantautora de l’Empordà, Eye Tana
Torredembarra acull aquest divendres 12 de setembre la segona proposta de la 9a edició del Festival Di(vi)nes, una proposta cultural que marida poesia, música i vi i que, per tercer any consecutiu, torna a situar la vila com una de les seus fixes del festival. L’espectacle tindrà lloc a la Sala Gran del Casal Municipal a les 21h, i l’entrada és gratuïta.

En aquesta ocasió, la mostra apropa a la vila del Baix Gaià un tast de la prosa poètica de l’altafullenca Anna Cid. La part musical va a càrrec de l’artista de l’Empordà, Eye Tana, que presenta un univers íntim i amb cançons amb molta força interpretativa.

Com és habitual al certamen, el públic gaudirà d’un tast de vi i productes del territori. En aquest cas, s’oferirà el vi Petit Gaià (D.O. Catalunya) de Vinyes de l’Albà i les avellanes de la DOP Avellana de Reus. “Tots dos elements reforcen el vincle del festival amb la qualitat i la proximitat dels productes del Camp de Tarragona”, com expliquen des de l’organització.

L’acte és organitzat per l’Associació Cultural Etcètera i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torredembarra, La Banya Edicions i el suport de la Diputació de Tarragona.

La tercera i darrera parada del Di(vi)nes serà també al Baix Gaià, el divendres 26 de setembre a la Cooperativa Agrícola de Salomó amb l’obra teatral i musical ‘Por vos, Gardel’, creat per l’escriptora Mayelen Fouler que exercirà, a més, de narradora de l’espectacle. Ho farà acompanyada de la veu de Josep Maria Tuset i del bandoneó de Xavier Martín Saigí. El vi escollit és l’Esperant la calma, de la DO Catalunya i elaborat per bodegues Visendra de les Pobles.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla