Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra - Anna F.
08 d'abril del 2021
Torredembarra acull una jornada de vacunació massiva per als majors de 80 anys
Les vacunes s’han administrat en un espai de gran capacitat, el Casal Municipal
Torredembarra ha acollit aquest dimecres una jornada de vacunació massiva per als majors de 80 anys, en la qual s’hi ha convocat prop de 400 persones. Les vacunes s’han administrat en un espai de gran capacitat, el Casal Municipal.

Tomás Cinza i Antonia García, dues de les persones que han rebut la vacuna aquest dimecres, han explicat als micròfons d’Ona la Torre quines han estat les seves sensacions i si amb aquesta s’hi troben més segurs.

El Casal municipal de la Torre també serà la seu per a què els majors de 80 anys rebin la segona dosi en unes tres setmanes. No es descarta que aquesta sigui la ubicació per altres processos de vacunació de diferents franges d’edats.

A nivell de país, el ritme de vacunació s’ha accelerat en la darrera jornada i s’han injectat més de 4 mil dosis. Pel que fa a les dades registrades a la demarcació de Tarragona, Salut notificat 88 contagis de la Covid-19 i una defunció.

El nombre d’ingressats al territori, com al conjunt del país, manté la progressió a l’alça i ja en són 70. El risc de rebrot també puja. Al Camp de Tarragona està en 132 punts i a les Terres de l’Ebre, en 95.
Dues de les vacunades aquest dimecres a Torredembarra
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla