Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra-Arxiu
10 de juny del 2025
Torredembarra celebra l’ajornament del transvasament de sorra cap a Altafulla però demana replantejar el projecte
El consistori confia que aquesta temporada ja no es faci
L’Ajuntament de Torredembarra ha celebrat la decisió del Departament de Territori d’ajornar l’extracció de sorra de la platja de la Paella. L’alcalde torrenc, Vale Pino, demana però replantejar el projecte. Sol·licita que qualsevol actuació que es faci a la platja respongui a criteris tècnics i, per aquest motiu, demana estudis batimètrics previs. 

L’alcalde de Torredembarra també espera que, una vegada confirmat aquest ajornament, ja no hi haurà cap extracció aquesta temporada i insta a seguir parlant amb les parts una vegada acabi la temporada de bany.

El batlle, a més de demanar respecte per l’entorn natural, vol que no es comprometin els serveis de temporada ni la seguretat dels usuaris.
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Vale Pino, alcalde de Torredembarra
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla