Notícies
22 d'abril del 2021
Torredembarra fa oficial la transmissió dels terrenys on s'ha de construir la futura comissaria dels Mossos d'Esquadra
És un dels últims tràmits que mancaven per fer realitat aquest projecte important per a tot el Baix Gaià i que hauria de completar-se el primer trimestre de 2022
Pas endavant en la construcció de la comissaria dels Mossos d'Esquadra a Torredembarra.
Es tracta d'un dels tràmits que quedaven pendents per poder començar les obres d'un equipament que hauria d'estar enllestit d'aquí aproximadament un any, al primer trimestre del 2022
Aquesta finca està ubicada al carrer dels Bonafilla, a la urbanització Nova Torredembarra, i ocupa una superfície de 1.905,08 m2. L'alcalde de Torredembarra, Eduard Rovira, ha explicat que amb aquest tràmit ja s'encara la recta final perquè la Generalitat està en procés d'iniciar les obres perquè la comissaria sigui una realitat el primer trimestre del 2022.

Encara en l'àmbit policial, el consistori sol·licitarà al Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya, com a òrgan competent en matèria d'ordenació i coordinació de les policies locals, l'autorització per a la subscripció de l'acord de col·laboració entre els ajuntaments de Torredembarra, Altafulla i Creixell per a la prestació dels serveis de policia local, així com l'aprovació del text de l'acord.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla