Notícies
25 d'agost del 2017
Torredembarra ja ho té tot a punt per la celebració de la Festa Major de Santa Rosalia
La festivitat arriba enguany amb una cinquantena d’actes, que s’allargaran fins el 5 de setembre
Torredembarra ja ho té tot apunt per l’inici, aquest divendres, de la Festa Major de Santa Rosalia. Amb més de 50 activitats, s’allargaran fins al 5 de setembre. Destaquen les efemèrides del ball de diables, que fa 30 anys, i del Ball de Nans, que arriba al mig segle de vida.
Com és tradició, la tronada, a la plaça del castell, donarà el tret de sortida oficial a la Festa Major de Santa Rosalia de Torredembarra. Durant els dotze dies de festa major es succeiran els actes per a tots els públics. Una de les novetats arribarà el dia la desvetlla dels gegants. Ens en dóna més detalls la regidora de Cultura, Núria Batet.

En total la programació de Santa Rosalia arriba amb una cinquantena d’actes. Enguany, prenen especial protagonisme dos elements; el ball de diables i el Ball de Nans, ja que tots dos estan d’aniversari.

L’Ajuntament espera que, com cada any, siguin unes festes molt participatives i amb gran afluència de públic. Tot i això i després dels atemptats no es modificarà la programació prevista.
Núria Batet, regidora de Festes de Torredembarra
Torredembarra ja ho té tot apunt per l’inici, aquest divendres, de la Festa Major de Santa Rosalia. Amb més de 50 activitats, s’
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla