Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra (Arxiu)
12 de març del 2026
Torredembarra millorarà l’entorn dels Horts de Cal Dània
S’incidirà en l’accés a l’espai, l’aparcament i la seguretat dels cultius
L’Ajuntament de Torredembarra farà millores a l’entorn dels Horts de Cal Dània per facilitar-hi l’accés i protegir els cultius. El projecte ja està en fase de contractació i la intenció és que les obres es puguin fer després de l’estiu.

La regidora de Sostenibilitat, Angie Muñoz, ho ha anunciat a l’espai l’Eco del Gaià del programa Baix Gaià al Dia. Ha explicat que s’habilitarà una zona d’aparcament i s’arreglarà el camí d’accés. A més, es posarà una tanca al voltant de tot el perímetre, per evitar els furts i preservar els horts.
 
D’altra banda, la regidora ha assegurat que en pocs dies es farà pública l’adjudicació dels horts que quedaven buits.

En total, s’atorgaran 17 parcel·les per un període de 4 anys, prorrogable durant un més.

Muñoz ha assenyalat que el procés s’ha endarrerit una mica, pel canvi del programa de gestió administrativa de l’Ajuntament.

A l’espai de Cal Dània hi ha 57 horts ecològics d’entre 50 i 60 metres quadrats, la majoria ocupats per persones jubilades.
Angie Muñoz, regidora de Sostenibilitat de Torredembarra
Angie Muñoz, regidora de Sostenibilitat de Torredembarra
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla